Justice League: The Most Brutal Reviews
Justice League: The Most Brutal Reviews

Gennemgangen er i, folkens, og det er officielt: Justice League er en sjov superheltrompe, men det er også en smule rod. Mens filmen næsten universelt er blevet betragtet som et skridt op fra lignende som Batman v Superman og Suicide Squad , klarer den ikke at fjerne den høje bjælke, der er sat af DCEUs anden 2017-udgivelse, Wonder Woman. Lang historie kort, den er ikke så godt som den burde være.

Justice League ser ud til at have fundet sig i et akavet mellemgrund mellem de andre fire DCEU-film. Med en Rotten Tomatoes-vurdering på 38 procent fra denne skrivning registreres anmeldelser på hvert tænkeligt punkt på spektret. Kritikernes reaktioner varierer så vildt, at det faktisk er en vanskelig opgave at nå enhver sand konsensus. De positive anmeldelser glødes, og de negative er omtrent så giftige, som de kommer. Vores Justice League-gennemgang registrerer bestemt for den positive ende.

Relateret: Hvorfor DC's anmeldelser er ikke så gode som Marvel's

En vigtig bemærkning her: mens vi normalt reserverer disse brutale gennemgangsunderholdninger til de enstemmigt forfærdelige filmopslag, tvang de stærkt negative Justice League- reaktioner, der følger, slags på vores hånd her. Men for at være klar repræsenterer følgende anmeldelser ikke filmens kritiske konsensus; de er langt mere hadefulde end de fleste. Henry Cavills CGI-læbe er bare toppen af ​​isbjerget, folkens.

Dette må gå ned som det eneste dumeste, superhelt-film, der er superbudget, der nogensinde er løsrevet på en intetanende offentlighed af et større Hollywood-studie. - Chicago Daily Herald

Filmen er klart sagt frygtelig, og jeg er ked af, at alle spildte deres tid og penge på at tjene den - og at folk bliver bedt om at spilde deres tid og penge på at se den. Jeg hader at være så sløv, men det skal ganske enkelt siges denne gang … Jeg ved, at der er et andet tegneseriefirma der gør dette overalt i byen, og det ser ud til at fungere godt for dem, men hvis du ikke har nogen klar fornemmelse af hvordan man opbygger en af ​​disse franchiser på en funktionel, hvad så interessant, måde, måske stopper, indtil du gør det! … Det er temmelig svimlende, hvor stort set intet i filmen fungerer, ikke det semi-pålidelige gamle ting, og bestemt ikke alt det nye skrammel, de har proppet i. Justice League vil svagt være både et epos og en romp, men har ikke tålmodigheden til virkelig at være det heller. - Forfængelighed Fair

Men uanset hvilken kombination af årsager der er, er slutresultatet en ødelagt film, svømning i dårlig CGI og glemmelig kaos, som du ikke kan forestille dig, at et antal omskrivninger eller omlægninger kunne have reddet. - Daily Telegraph (UK)

Det er næsten chokerende, hvor dårlig Justice League er. Når din film får seeren til at længe efter sammenhængen og omfanget af 2015's dårlige skæbne "Fantastic Four", er det et sikkert tegn, at noget farligt er gået galt. - TheFilmFile.com

Justice League tip balancerne tilbage i den forkerte retning. Selvom marginalt bedre end Batman v Superman og Suicide Squad, er instruktør Zack Snyder's nyeste stadig et dybt rod af maudlin-muskler, usammenhængende handling og kæberedrækkende forfærdelige CGI. Det er stort, højt, forfærdeligt at se på og åh-så-dumt … Justice League føles som en flok af frakoblede øjeblikke uden nogen regningsteori bag det andet end det faktum, at denne film skal komme på dette tidspunkt for at introducere publikum til karakterer, hvis uafhængige film allerede er lovet til aktionærerne. Det er ikke for sent at tænke over det hele og starte forfra. Bare hold Gadot rundt, tak. - Associated Press

År fra nu - eller måske endda som du læser dette - vil filmskabere bruge DC Comics Extended Universe som et godt eksempel på, hvordan man ikke opbygger en filmfranchise. - Stjernedemokraten (Easton, Maryland)

En deprimerende påmindelse om, at Wonder Woman var en anomali, ikke den nye normale. Optaget og kedeligt og undertrykkende computergenereret, Justice League skrig, at vi er tilbage til forretning som sædvanligt. - Austin-kronikken

Side 2: Batfleck og Steppenwolf bliver ristede

1 2