WWE 2K20 anmeldelse: En total katastrofe

2Ks nyeste grappler er en stort set elendig oplevelse, at selv de mest døve brydningsfans ikke bør tænke to gange om at gå forbi.

At være en moderne WWE-fan kræver ofte at lægge op med en masse dårlige for at nyde kernerne af de gode begravede nedenunder. De fleste diehards er enige om, at en stor brydekamp for eksempel undertiden kan erstatte den forfærdelige, meningsløse historiefortælling, der forudsiger den. WWE 2K20 kræver det samme niveau af tilgivelse fra en fanbase, der er betinget af at tolerere meget affald; men dets mangler viser sig at være for alvorlige til at overses. Uanset om det lider under den mangelfulde gameplay, der har plaget poster i årevis eller udholdt utallige tekniske fejl, føles det at spille WWE 2K20 omtrent lige så tilfredsstillende som en Hell in the Cell-kamp, ​​der afsluttes i en non-finish.

Wrestling-gameplayet forbliver et uintuitivt rod på trods af nye tweaks, der sigter mod at forbedre oplevelsen. Omlægning af tilbageførsler til trekanten / Y-knappen gør for eksempel ikke meget for at reparere et kampsystem, der har stort behov for en komplet eftersyn. Kerneproblemet ligger i et overvældende lag af systemer, der gør gameplay for kompliceret til sit eget bedste. Indsendelser har stadig forskellige inane minispil bundet til dem, der ikke er sjove og undlader at fange fornemmelsen af ​​at anvende eller undslippe et hold. Bevægelse og animationer har en træg fornemmelse for dem. Kommandoindgange virker inkonsekvente med bevægelser, der snapper af det ene minut og ikke gør noget det næste. Simpelthen at udføre handlinger i den ønskede vinkel kræver mere indsats end nødvendigt. Dagens in-ring produkt er skarpt, tempofyldt og med stor indvirkning; 2K20s brydning er omtrent lige så glat som Bray Wyatts hage.

Gameplay dette uheldige ødelægger alt, hvad WWE 2K20 har at tilbyde. Nye tilføjelser som blandede tag-matches lyder godt, indtil du er klar over, at du faktisk skal spille dem. At tage Roman Reigns gennem en personlig version af stigenlignende Towers-tilstand lyder skræmmende af alle de forkerte grunde. Det lammer hele oplevelsen, og det berører ikke engang denne indgangs veldokumenterede tekniske problemer. Mens de sjove, spil-knusende fejl ikke forekommer lige så ofte, som sociale medier ville have dig til at tro (denne anmeldelse oplevede ingen større katastrofer), vil du stadig løbe ind i en gruppe mindre, men stadig oprørende hikke og dårlig grafik.

Et tilbagevendende problem involverede, at pinfall mini-spillet frysede op og kostede dig et antal eller endda en hel kamp. Dommere tæller undertiden slet ikke fejl. AI-modstandere lukkede lejlighedsvis helt midt i kampen, passivt stående, indtil de blev nulstillet med et hurtigt slag. Objekter og karakterer indgår regelmæssigt i fysiske anfald. Der opstod en gang et hårdt nedbrud, mens en online kamp blev sat i kø. Baghavsbrydning har mere polsk end WWE 2K20, og det bliver mindre sjovt og mere hovedrystende med hver dårlig tidsfejl.

Præsentation generelt har også fået et betydeligt hit. Wrestler-modeller, især ansigter, skuffer over hele linjen. Mens kun få kan betragtes som virkelig forfærdelige – Edge og The Rock kommer specifikt til at tænke på - flertallet ligner så-så Create-a-Superstar-versioner af brydere i stedet for triple-A, en-til-en-modeller. Hår ser forfærdeligt ud og har en tendens til at opføre sig som et vredt væsen. Skæg og andet ansigtsfuzz ser enten malet eller limet ud på ansigter. Superstjerner med gentagne gentagelser har de samme ansigtsmodeller bare med forskellige håraktiver. Disse genveje frarøver 2K20 sin førsteklasses fornemmelse.

En lys nugget kan findes i dette års Showcase på grund af den sædvanlige pleje og opmærksomhed på detaljer, der lægges på emballagen. Den historiske tilstand gør et beundringsværdigt job, der dokumenterer WWE's Four Horsewomen-Charlotte Flair, Becky Lynch, Bayley og Sasha Banks-karrieren og kvindernes revolution. Uanset gameplay er det sjovt at genopleve firesommers mest afgørende kampe, der starter fra NXT til hovedlisten. Videopakker og sitdown-fortællinger med alle fire damer fremhæver vidunderligt et af WWE's bedste initiativer i det sidste halve årti. Den sidste halvdel af tilstanden føles dog forhastet. Uden for WrestleMania 33 er 2017 stort set overskåret. Desuden er Smackdown-kvindens titelkamp fra SummerSlam 2018 overraskende ikke-spilbar på trods af at det er den stjernekamp for Beckstar Lynch. Uanset,når spillet opfører sig, og hvis du kan holde op med brydningen, leverer Showcase et andet pænt eksempel på en spilbar brydningsdokumentar.

Den samme ros kan ikke siges for 2K20's optagelse af MyPlayer. Til ære forsøger dette år at ryste tingene lidt op ved at fortælle en temmelig corny filmhistorie om to bedste venner, Red og Tre, der tager på en rejse for at blive WWE Superstars. At se den spilleroprettede duos ydmyge begyndelse fra indiescenen til NXT til Hall of Fame er fyldt med øjenrullende dialog og situationer. Ved 18 kapitler, hvoraf mange indeholder flere tændstikker og lange film, kører det også alt for længe. Tilstanden lider også under et dateret hub-efterforskningssystem; nogle superstjerner bevæger ikke engang deres læber, mens de taler. Det kan være sjovt i spurts, men generelt tilføjer MyPlayer endnu en stemme til skuffelseskolonnen.

De forskellige skabelsessuiter giver stadig underholdende kreative afsætningsmuligheder. Desværre er det populære Create-a-Championship blevet skåret for nu (2K planlægger at lappe det ind på et senere tidspunkt). For at få alle de dele, der er nødvendige for at skabe din ideelle gribere, skal du købe plyndringspakker, der indeholder oprettelsesaktiver såsom tøj, træk og hån. Slibning gennem MyPlayer for at tjene nok dej til forhåbentlig at score, at den ønskede efterbehandler ikke er et attraktivt tilbud, og det er heller ikke at købe Accelerator- og Kickstart-pakker med rigtige penge.

Hvis der nogensinde var et år til at springe det årlige brydningsspil over, er WWE 2K20 det år. Det spiller elendigt og fungerer lige så godt. Selvom det ikke er spillets skyld, er det allerede noget forældet også takket være WWE redesign af sine scenesæt og tv-præsentationer kort før udgivelsen. Langtidsudvikler Yukes forlod pludselig projektet midt i udviklingen og forlod Visual Concepts for at hente brikkerne forårsagede utvivlsomt mange af problemerne her. Selvom det til en vis grad er forståeligt, er det i sidste ende ikke fansens problem. Dette spil er et fornærmende rod, der ikke ville være sjovt at spille, selvom alt fungerede glat under emhætten. Vince McMahon har aldrig været genert over at skrabe en dårlig idé engros og starte igen fra bunden. Fremadrettet skal 2K alvorligt overveje at tage den samme tilgang med denne serie efter dette digitale lave slag.

WWE 2K20 er tilgængelig til pc, PlayStation 4 og Xbox One. Screen Rant fik en digital PS4-kode med henblik på gennemgangen.

1,5 ud af 5 (Dårlig, nogle få gode dele)