Star Wars: Hvornår vil den sidste jedis anmeldelse Embargo Lift? (OPDATERET)

UPDATE 2: Star Wars 8 anmeldelse embargo er løftet, læst vores Sidste Jedi anmeldelse og tjek en komplet liste over Star Wars 8 kritikanmeldelser og reaktioner.

OPDATERING: Det er blevet rapporteret, at revisionsembargoet til Star Wars: The Last Jedi løfter den 12. december kl. 12 EST / 9 am PST. Der er ingen sociale medier embargo, så forvent de første reaktioner, der rammer online efter verdenspremieren lørdag.

Anmeldelsesembargoet for Star Wars: The Last Jedi er den 12. december kl. 12.00 EST.

- Filmstadiet ? (@TheFilmStage) 29. november 2017

Da udgivelsesdatoen for Star Wars: The Last Jedi nærmer sig, ser vi på, hvornår de første anmeldelser kommer til at gøre deres vej online. Og baseret på de tilgængelige oplysninger bør fans forvente at se filmens anmeldelsesembargo løftet tirsdag den 12. december.

Efter en tilsyneladende evig ventetid er afsnit 8 nu mindre end to uger væk fra sin teaterdebut. Det næste kapitel i Star Wars-sagaen er så meget forventet som nogensinde, og det er indstillet til at indbringe en enorm $ 200 + million på kassekontoret i åbningshelgen. Disney og Lucasfilm er tydeligvis meget sikre på, hvad instruktør Rian Johnson har bragt til bordet, da de for nylig gav ham grønt lys for at skabe en Star Wars-trilogi af hans egen. Alt i alt vil The Last Jedi være fantastisk, men fans kløer stadig for at lære, hvor fantastisk det vil være. Disney har endnu ikke givet et officielt ord om, når de planlægger at løfte anmeldelsesembargo på filmen, men hvis den nylige historie er nogen indikation, behøver fans ikke at vente meget længere.

Den mest pålidelige indikator for The Last Jedis embargo-løftedato er de af de nyeste Star Wars-film, der naturligvis ramte storskærm, og hver af de to sidste udgivelser blev holdt ret sent efter industristandarder. Emargoen for The Force Awakens blev løftet onsdag den 16. december 2015 kl. 3 am EST, mindre end to dage før filmen ramte teatre den torsdag aften. Emargoen for Rogue One var ikke helt som sidste øjeblik, idet den løftede 10 timer tidligere kl. 17:00 EST tirsdag den 13. december 2016 - eller lidt over to dage før disse torsdagsforestillinger. (Husk, at disse sene embargo-elevatorer har mere at gøre med Disney, der bekymrer sig om, at spoilere kommer ud end nogen bekymring over filmens kvalitet.) Baseret på disse to film, bør fans forvente at se de første officielle anmeldelser af The Last Jedi bryde et sted mellem tirsdag,12. december kl. 17:00 EST og onsdag den 13. december kl. 03:00 EST.

Igen, dette er et veluddannet gæt, da Disney ikke er nøjagtigt i overensstemmelse med deres embargo-løftedatoer, når det kommer til deres ikke-Star Wars-udgivelser. Tidligere i år tillader de kritikere at offentliggøre deres anmeldelser for Beauty and the Beast næsten to uger før den 16. marts premiere, og de første anmeldelser for Thor: Ragnarok fik faktisk lov til at falde over to uger før dens debut. Embargo-datoer for Cars 3 og Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales blev i mellemtiden afholdt indtil 3 dage før deres respektive premier. Det giver stadig mening at Disney og Lucasfilm holder sig til scriptet, der tjente dem $ 2 milliarder over hele verden i 2015 (et antal, som de sandsynligvis ikke vil matche denne gang) og yderligere 1 milliard dollar i 2016. Fans er normalt ikke for begejstrede for sent gennemgå embargoer, men de 'Jeg kan håndtere det, hvis det betyder, at de lettere kan undvige spoilere.

Det er vigtigt at bemærke, at fananmeldelser sikkert vil falde meget hurtigere end vores spekulerede kritikembargo-dato. TLJ præsenterer sin store Los Angeles-premiere den 8. december, og der vil sandsynligvis være en speciel fanvisning eller to før det - hvilket betyder, at vi vil se en bølge af indlæg på sociale medier flere dage før den (sandsynlige) 12. eller 13. december. embargo. Vi vil dog ikke rådgive om at lægge for meget lager i dem. Husk, at de indledende fananmeldelser for Justice League glødede.

Næste: 15 tegn mest sandsynligt at dø i Star Wars: The Last Jedi, rangordnet