Det er altid solrigt i Philadelphia anmeldelse: Dennis-problemet løses

Det er altid solrig i Philadelphia har et hul i Dennis-størrelse i hjertet (og dets rollebesætning) i starten af ​​sæson 13, og på typisk Paddys måde formår banden at forværre problemet på den mest ubehagelige måde som muligt. Den lyse side er, at efter så meget hemming og having over, hvorvidt Glenn Howertons narcissistiske Dennis Reynolds ville være tilbage til den nye sæson, efter at karakteren gik i sæson 12-finalen (og skuespilleren, der spillede ham, gik til NBC for at stjerne i hans egen sitcom AP Bio ), vender karakteren faktisk tilbage til sin gamle stampende grund.

Det er rigtigt, til stor bekymring for hans tilsyneladende erstatning, Cindy (Mindy Kaling), og også den stille fordømmende sexdukke, der er skabt i hans lighed med Macs krævende specifikationer, Dennis Reynolds er igen en del af It's Always Sunny- banden. Selvom hans selvtilfredse visage var mærkbart fraværende fra meget af det reklamemateriale, der førte til seriens trettende sæson, blev Howertons tilbagevenden ikke ligefrem betragtet som en statshemmelighed. I betragtning af at sidste gang nogen så ham var i sæson 12-finalen, føles brugen af ​​ordet "return" som en misvisende betegnelse. Alligevel med al opmærksomhed hans rolle i AP Bio modtaget og rollebesætningens egne mindre end kommende kommentarer til hans fremtid på showet, er det ingen overraskelse, at sæson 13-premieren, 'The Gang Makes Paddy's Great Again', gør alt om Dennis 'fravær og hans efterfølgende genoptræden.

Mere: Mayans MC anmeldelse: En ufuldkommen men lovende spinoff af sønner af anarki

På en måde er Howertons involvering i NBC's dårlige lærersitcom en kreativ velsignelse i forklædning for FXXs langvarige komedie. Mens der ikke er tvivl om, at Rob McElhenney, Charlie Day, Kaitlin Olson og Danny DeVito kan bære showet uden deres tilsyneladende partner i kriminalitet, får premieren et løft ved at se karaktererne (og selve showet) kæmpe for at håndtere hans afgang. Dennis kommer ind i alles hoved, og selvom han ikke er der i kroppen (medmindre du tæller Macs underlige sexdukke, selvfølgelig), er han bestemt der i ånden. Og han kan ikke stoppe med at komme under bandenes kollektive hud. Dermed afslører showet, at Dennis faktisk kan være den, der har holdt alle tilbage.

Kaling's overraskende rolle, da Cindy ser hende hæve barens status ved at blive politisk og først gøre Paddy til et mere behageligt rum ved at være vært for 'A Night of Liberal Conversation' begivenheder. Men som det viser sig, er forbedring af baren og dens ejere bare en del af et meget længere spil for at give overskud, en der inkluderer at engagere MAGA-mængden og sælge dem vinmærket Liberal Tears. Cindys motiverende færdigheder er uden sidestykke, da hun ikke hurtigere har droppet sin plan, end hun har hævet Dees selvværd, fået Charlie organiseret og hjulpet banden for det meste til at glemme, at Mac har en imponerende ny, muskuløs krop uden grund overhovedet. Desværre, lige som Cindy er ved at vende Paddys skib rundt, begynder alle at gætte sig selv,alt på grund af et livløst objekt med en grotesk mund ”midt i samtalen”, der førte Dennis til den uhyggelige dal.

Tretten sæsoner inde i, It's Always Sunny opretholder et solidt forhold til dets karakterers forkærlighed for fiasko, især når det er skabt af sig selv. Begivenhederne i 'The Gang Makes Paddy's Great Again' er ingen undtagelse. Denne gang læner serien sig imidlertid ind i tanken om, at et individs indflydelse opvejer de andre, hvilket gør Howertons måneskin på Peacock Network til en metavittighed om den rolle, Dennis spiller i gruppen og i showet. En tilbagevendende knebling i premieren har Dee, Mac og Charlie "hørt" dukken Dennis 'meningsfulde kommentarer om dem og reageret naturligt. Resultatet er en skarp vittighed, der klipper begge veje - Dennis har en slags Svengali-lignende hold over banden, og de har sandsynligvis det bedre uden ham.

Det er en solid start på Sunnys trettende sæson, en der gør godt brug af Kaling's gæsteforestilling som helten Paddys behov, samtidig med at det endnu en gang demonstrerer showets forståelse af magten ved schadenfreude. At se Charlies allerede svage forhold til servitrice gå op i flammer, fordi han efterlod hende alene med en Dennis-sexdukke, er måske episodens største latterlige øjeblik, hvilket viser, at der ikke er noget, disse tegn ikke kan opnå, som ikke vil blive ødelagt for dem på en eller anden måde af deres bedste (og eneste) venner.

'The Gang Makes Paddy's Great Again' er bevis på, at showet stadig er ret godt efter så mange sæsoner, men det får ekstra point for at finde en mørkt sjov løsning på showets Dennis-problem - en, der overhovedet ikke viste sig at være meget af et problem.

Næste: Iron Fist Season 2 Review: Serien kæmper stadig for at få et tilfredsstillende slag

It's Always Sunny In Philadelphia fortsætter næste onsdag med 'The Gang Escapes' @ 22:00 på FXX.