De mest brutale anmeldelser af de lykkelige mord

Melissa McCarthy-ledede krimikomedie The Happytime Murders har en dårlig tid i billetkontoret og en endnu værre tid med anmeldelser, da kritikere samlet er enige om, at chokhumor ikke er en erstatning for veludformet humor. Instrueret af Brian Henson, er filmen sat i en alternativ version af Los Angeles, hvor mennesker eksisterer sammen med dukker, der behandles som andenklasses borgere (ja, der har været mange sammenligninger med Bright).

McCarthy spiller Connie Edwards, en LAPD-detektiv, der er tvunget til at genoptage med sin gamle partner, en blå marionet ved navn Phil Phillips (Bill Barretta), der blev skubbet ud af styrken for mange år siden og fandt en ny karriere som privatdetektiv. Maya Rudolph spiller Phils sekretær Bubbles, og hendes optræden er faktisk et af de få elementer i filmen, der modtager næsten universel ros i anmeldelser. Medvirkende inkluderer også Joel McHale og Elizabeth Banks.

Den generelle konsensus fra kritikere er, at The Happytime Murders ankommer et par årtier for sent til at være innovative. Mange anmeldelser henviser til Broadway-musikalen Avenue Q og Robert Zemeckis 'klassiker Who Framed Roger Rabbit? som bedre udførte eksempler på den samme idé. Måske er det ikke så underligt, at The Happytime Murders føles forældet, da det først blev annonceret helt tilbage i 2008, med forskellige hovedaktører knyttet og droppet gennem årene, for ikke at nævne flere scriptversioner. Det endelige resultat har indtil videre tjent en 22% -vurdering på Rotten Tomatoes, og vi har samlet nogle af de mest brutale anmeldelser af The Happytime Murders for at give dig et billede af, hvorfor kritikere var så imponeret.

Chicago Sun Times

En film, der starter med en hurtig ildserie af chokgags, og overgår til en dum actionfilm, hvor McCarthys karakter rutinemæssigt forveksles med en mand (jæ, det er sjovt) og vidunderlige skuespillere som Maya Rudolph er tilbage til at flyve rundt med lidt at gøre eller sige, og vi fortsætter med at håbe, at filmskaberne forkorter denne ting, og de gør det, og vi takker dem for det.

Vanity Fair

Ikke en eneste smule lander i The Happytime Murders. McCarthy kommer undertiden tæt på, ligesom Rudolph - men det, der omgiver dem, er så aggressivt, lammet, at det kræver en ægte herculeansk indsats at hæve noget i filmen til latterværdig.

Seattle Times

Med overalt et "@ ##% + ** =!" ”@ ##% + ** =!” instruktør Brian Henson tæppebomber sin fars arv. I Happytime søger Jim Hensons søn at tage Muppetry til et helt nyt niveau. Synd, at niveauet er kloakken.

Village Voice

Nogle seere kan måske blive chokeret over sammenslutningen af ​​Mr. Rainbow Connection med scener i pornobutikker, stripklubber og narkotikahytter. Det, der dog skød mig, var at se Henson-navnet overalt i et projekt, der så ofte er kedeligt og sløvt, så tamt i dets design, så begrænset i sin fantasi, så glædeligt i dets udførelse.

Toronto Star

Hvad der starter som en morsom idé, krydser hurtigt linjen fra grov til rå, med sexvittigheder både visuelle og verbale, der ikke forbedres med gentagelse … At se det er som at blive ramt i hovedet igen og igen med en hammer lavet af følte; til sidst vil det svi.

Bred vifte

Denne teenagers YouTube-skitse, der er stramt strakt til 90 minutter, er kun bemærkelsesværdig for dens herkomst - instrueret af den mangeårige dukkemester og Jim Henson-spion Brian Henson - og dens litania af forpassede muligheder, og den skulle snart bevæge sig lige ud af multiplekser.

IndieWire

For en film, der drejer sig om den sene "Sesame Street", der afviser at slippe f-bomber hvert 10. sekund, er Hensons seneste forbløffende risikovillig, som om dens største ambition var at udløse de intetanende forældre, der købte billetter til deres børn. Ikke kun er denne filmafledte i alle detaljer, den er også sadlet med præcedens for andre, grovere, edgier film, der udførte mirakler fra en lignende forudsætning - film, der havde mere i tankerne og var de sjovere for det.

New York Post

En kliché-ridet, grinløs boring, der spilder hovedskuespillerinden Melissa McCarthys vidunderlige komiske talenter og slår et velkendt område med en hammer … Som et Henson-projekt ville du forvente, at filmens dukketeater var den eneste, der kan indløses. Men disse tegn er underligt generiske og klodset håndteres. Ligegyldig. Der er sjovere at se et barn lege med nogle sokker.

Mens The Happytime Murders efterlod de fleste kritikere koldt, fik det nogle positive anmeldelser, der er værd at nævne. Detroit News 'anmeldelse siger, at "Gags fungerer i det mindste et stykke tid, og (Todd) Bergers manuskript er skarpt nok til, at det aldrig lader sine unge kanter få det bedste ud af det." I mellemtiden kaldte CinemaBlend det "en fluffende hysterisk komedie, der spiller til nostalgi", og tilføjede, at "Jim Henson, som altid, skulle være stolt af sin søn."

Raunchy chokhumor kan ofte være et spørgsmål om individuel smag, og nogle mennesker har fundet ting, som de elsker ved The Happytime Murders. Hvis du har set filmen, så lad os det vide i kommentarerne, hvis du er enig med kritikerne, eller hvis du synes, anmeldelserne er for hårde.

Mere: The Happytime Murders Review